Συχνά λάθη σε παραγγελίες συνεργατών.

  • 0

Συχνά λάθη σε παραγγελίες συνεργατών.

Category : Uncategorized

Πολλές είναι η φορές που οι συνεργάτες μας στην αναζήτησή τους για τη βέλτιστη λυση στο έντυπο τους κάνουν κάποιες λάθος επιλογές που συνήθως ανεβάζουν το κόστος του εντύπου. Εδώ ερχόμαστε εμείς με το εμπειρο προσωπικό μας να προτείνουμε τις βέλτιστες λύσεις, είτε στην πλευρά της τελειοποίησης, του κόστους ή και τα δύο ταυτόχρονα. Μερικά απο τα πιο συχνά λάθη είναι τα εξής: 1. ΣΧΗΜΑ Ένα απο τα πιο συνήθη λάθη είναι το σχήμα στην επιλογή εντύπου ή και χάρτινης τσάντας. Επειδή τα χαρτιά έχουν περιορισμό στο σχήμα κατά την παραγωγή, εάν τα έντυπα δεν ταιριάξουν (μονταριστουν) με το βέλτιστο τρόπο πάνω στο χαρτί, θα υπάρξει φύρα χαρτιού (paper loss). Αυτό σε μικρές παραγωγές πιθανόν να μην είναι απαγορευτικό απο αποψη κόστους. Σε μεγάλες όμως παραγωγές όπου το χαρτί είναι ο βασικός παραγοντας κόστους μπορεί να καταστήσει ενα project ασύμφορο. 2. ΠΟΣΟΤΗΤΑ Είναι γνωστό σε όσους προβαίνουν σε εκτυπωτικές εργασίες, ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ποσότητα, τόσο μικραίνει το κόστος ανά τεμάχιο. Το λάθος που γίνεται πολλές φορές είναι ότι οι πελάτες προβαίνουν σε μεγαλύτερες παραγγελίες από αυτές που χρειάζονται προκειμένου να μειωθεί η τιμή ανα τεμάχιο εντύπου ή χάρτινης τσάντας. Το αποτέλεσμα είναι να μη χρησιμοποιηθεί ποτε αυτή πλεονάζουσα ποσότητα είτε γιατί αλλάζει κάποιο δημιουργικό η εταιρεία είτε αλλάζζει προωθητική κατευθυνση. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί το κόστος ανα τεμάχιο να ήταν μικρότερο αλλά συνολικά πληρώθηκε κατι παραπάνω και εμεινε αχρείαστο. 3. Παράδοση Από τα πιο συχνά προβλήματα πυ αντιμετωπίζουμε στη διαδικασία της εκτύπωσης, που εν πολλοις οφείλεται και στις συνθήκες της αγοράς, είναι τα πολύ στενα χρονικά περιθώρια που δίνονται για την παραγωγη. Αυτό προϋποθέτει από την πλευρά της παραγωγής, τη συχρονισμένη μεταφορά της δουλειας απο μηχάνημα σε μηχάνημα (συνήθως μια δουλειά περνάει απο 2, 3, ή και περισσότερα μηχανήματα), πράγμα εξαιρετικά δύσκολό γιατί πρέπει να παρακαμφούν άλλες δουλειές και με χρονική ακρίβεια προκειμένου να παραδοθεί η δουλειά ‘’on time’’. Από την πλευρά της δημιουργίας δε, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο διόρθωσης κάποιας αβλεψίας. Σωστός προγραμμτισμός λοιπον της δουλειάς είναι πολύ βασικός για την παραγωγική διαδικασία. 4. Επιλογή συνεργάτη. Παρατηρείται, ειδικά τα τελευταία χρόνια, είναι να πλασαρονται κάποιοι άνθρωποι ευκαιριακοί χωρίς πραγματική γνώση της δουλειάς και του κύκλου της παραγωγής, να αναλαμβάνουν εργασίες που μετά είναι εξαιρετικά δύσκολο να παραχθούν είτε γιατι απο άγνοια αναλαμβάνουν κατι ανέφικτο ή εφικτό αλλά με μεγάλο κόστος που δεν το έχουν υπολογίσει στην τελική τιμή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν προστριβές στις συνεργασίες ή ανακόλουθα αποτελέσματα. Προσοχή λοιπόν στην επιλογή συνεργάτη, να είναι κάποιος που έχει γνώση του αντικειμένου και της παραγωγικής διαδικασίας. 5. Σε ότι αφορά τις χάρτινες τσάντες, ισχύουν εν πολλοίς όλα τα παραπάνω συν ένα που έχει να κάνει μετην επολογή του χαρτιού. Εάν λοιπον για τις υπόλοιπες εκτυπωτικές εργασίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλα ή σχεδόν όλα τα χαρτιά το ίδιο δεν ισχύει για τις τσάντες. Αυτό συμβαίνει γιατι όλα τα χαρτιά δεν έχουν την αντοχή που χρειάζεται για συσκευασία όπως επίσης την κατάλληλη επιφάνεια που να υποστηρίζει τη δουλειά που είναι να τυπωθεί. Παρατηρούνται φαινόμενα ανεπαρκών χαρτιών για κάποιες εργασίες (σκίζονται) ή με λάθος επφάνειες που δημιουργούν ατέλειες όπως σπασίματα στις τσακίσεις, αποχρωματισμούς στην κόλλα κτλ. Εδω βέβαια ως αποτέλεσμα της μακροχρόνιας εμπειρίας μας, ο πελάτης καθοδηγείται στην πιο προσαρμοσμένη επιλογή στις ανάγκες του που έχουν και το καλύτερο αποτέλεσμα.

Leave a Reply